Serwis kotłów ATAG jest realizowany przez wyspecjalizowane firmy instalacyjne i serwisowe. Trójstopniowy serwis urządzeń ATAG daje gwarancje i bezpieczeństwo prawidłowego użytkowania kotła.
1. autoryzowane firmy instalacyjne ATAG
2. autoryzowane firmy serwisowe ATAG
3. serwis fabryczny ATAG
Spośród ponad 500 firm instalujących urządzenia ATAG w Polsce w znacznej części są to firmy instalacyjne, które jednocześnie obejmują opieką gwarancyjną nie tylko samo urządzenie ATAG, ale całą wykonaną przez siebie instalację ogrzewania. Takie rozwiązanie gwarantuje użytkownikowi kotła ATAG najwyższy komfort obsługi serwisowej, ponieważ w przypadku jakiejkolwiek awarii dotyczącej kotła czy instalacji grzewczej zgłoszenia kierujemy tylko do jednej firmy i rozmawiamy z jedną osobą opiekującą się całą naszą instalacją. Jest to zupełnie nowy wymiar opieki serwisowej nad urządzeniami grzewczymi wśród naszych klientów. Takie rozwiązanie pozwala uniknąć niepotrzebnych kosztów nieprawidłowych zleceń kierowanych do różnych firm, jak również oszczędza czas i pieniądze klienta.
Użytkownicy kotłów ATAG bardzo chwalą sobie takie rozwiązanie, ponieważ bardzo często Instalator obsługujący i opiekujący się urządzeniem klienta obsługuje również urządzenia sąsiadów, rodziny i jest zawsze "pod ręką".
W Polsce serwis ATAG jest centralnie zarządzany, wszystkie firmy serwisowe i instalacyjne odbywają cykliczne szkolenia w zakresie ciągle rozwijających się nowych technologii ATAG. W przypadku wystąpienia problemów z obsługą serwisową użytkownik kotła ATAG nie jest zostawiony sam sobie lub kierowany do listy serwisowej, która nie gwarantuje mu uzyskania oczekiwanej szybkiej pomocy. W przypadku kotłów ATAG zawsze może zwrócić się na adres e‑mail: serwis@atag.com.pl o pomoc lub po kontakt do najbliższej firmy instalacyjno-serwisowej działającej w rejonie użytkownika. Opieką gwarancyjną i obsługą instalacyjno-serwisową objęte są tylko i wyłącznie urządzenia ATAG z Polskiej dystrybucji realizowanej przez EKO-TECH-INWEST przystosowane do warunków technicznych obowiązujących w Polsce, do których posiadamy wszystkie niezbędne części serwisowe na wypadek awarii. Nie prowadzimy wsparcia technicznego dla urządzeń z tzw. "prywatnego importu" , "zezłomowanych na zachodzie" czy urządzeń niedostosowanych do warunków technicznych obowiązujących w Polsce np. takich jak: inny rodzaj gazu, inne wyposażenie kotła, inne oprogramowanie sterowników.